ääntligen lite sol!:)

ääntligen känns det att det fortfarande är sommar, inte så mycket regn hela tiden..
Idag så ringde Lisa mej klockan 9 och frågade om jag ville göra nåt och självklart ville jag det! :)
Klockan 11 träffades vi utanför HM, för att gå en snabb runda på stan.
Vi gick runt i lite olika affärer och det slutade med att vi åt lunch på donken:) där vi hade det vääldigt trevligt;).
Efter det så gick vi hem till Lisa, och vääldigt varma som vi var så bestämde vi oss för att åka till melonen som ligger typ 1 cm från Lisas hem.
Vi kastade på oss badkläder och åkte iväg. När vi kom dit var det sådär med folk.
Hoppade i och det var väldigt skönt att svalka av sig..
Vid cirka halv 4 var vi tvugna att trampa hemmåt och göra någon mat innan vi skulle på fotbolls träning.
Kokade typ 4 ton makaroner och stekte korv:)
Vid typ tjugo över fyra kom vi på att hennes pappa skulle hämta upp oss klockan fem över halv 5, så det var bara att kasta i sig maten o byta om, dessutom blev det kaos när vi trodde det var nån som gjorde innbrott på balkongen som ligger typ 20 meter upp..XD

Kom till träningen i tid, och körde igång.. Träningen gick bra o det var riktigt kul men ganska varmt.

Kom hem o åt lite mat, o nu sitter jag här, ska snart ta mej en dusch o ska sedan ta det lugnt.

Imorron ska jag städa- not funny!!!!! :(

Ska gå, så ha de gutt!!

Kommentarer
Postat av: joeeel

ohyeah! donken 4 life :D

2008-08-12 @ 18:30:26
URL: http://joeeel.blogg.se/
Postat av: aaaannnaaaa

haha, yeah!!

2008-08-12 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback