En dag med LISA!

Igår så kom Lisa till mej när jag fortfarande inte hade gjort mej i ordning. Jag fixade mej o sen så hade vi absolut NADA att göra!! Efter ett tag så gick vi ut o studsade med två studsbollar ;). haha, en tappade vi bort som vi letade typ en kvart efter o sen så visade sej att den låg på en gräsplätt några meter bort XD. 
Vi gick in o åt lunch, jag duschade av mej, sen så satte vi oss på cyklarna o cyklade till Rimi (som jag fortfarande kallar de), för godiset kostade bara 39:- kilot:) 
Efter det så cyklade vi hem till Lisa, o efter ett tag så tog vi bara lite nudlar sen cyklade vi till gutavallen så vi va där till klockan 6. Jag o Lisa fick stå i kiosken, o eftersom jag stog med Lisa så hade vi väldigt roligt. Lisa tappade en korv på golvet o vi vek oss av skratt,haha! Han som stod i kö kollade lite konstigt på oss, haha, men de va kul.. 
I halvlek så fick vi va bollkallar, o jag fick stå på lång sidan.
Vi var klara ca 9, o då cyklade jag o Lisa till Max o handlade mat. Vi var hemma ca halv 10 o då satt vi oss o åt, va typ klara kvart över 10 o då såg vi ensam hemma 4:) Vi gick o la oss ca 1, o jag somnade kanske efter en och en halv timme. Jag vaknade ganska många gånger av att Lisas fötter va typ i mitt ansikte eftersom vi sovde skavfötters, haha:).
Vi gick upp o åt frukost, det blev ny bakade frallor, mmm mumsigt, samtidigt som vi såg Beck.. 
kvart över 11 ungefär cyklade jag hem, för Lisa skulle ut o åka motorcykel!

När jag kom hem så såg jag film o åt lite mat, ska snart på gårdsfest, ska  fixa mej lite..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam =) 

 Vii!,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback