Fotboll o seeeger!! :)

Eftersom jag har varit borta lite på fotbollen kändes det bra att komma tillbaka!
Det var match i dag o vi mötte Dalhem. Vi spelade så bra som vi typ aldrig har gjort tyckte jag, fast dom hade 92:or o 93:or. Andra halvleken kom jag fri på vänster kanten och sköt innerstolpen in i mål! Riktigt snyggt om jag får säga det själv! ;).
Resultatet slutade 3-1 till oss och alla var väldigt glada!
När jag kom hem så åt jag lite sen hoppade jag in i duschen. Egentligen ska jag va me Joel, Nellie o Johanna men Jag, mamma, pappa,Emma, mormor o morfar ska snart ut o äta..
Ringer kanske dom när jag kommer hem..

Hade faktiskt tänkt att börja blogga lite mer om Joel någon dag hjälper mej med designen, för då blir det mycket roligare:)


 
(bild från i vååras när vi vann serien!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback