Städ dag..

Vaknade klockan 8 då mormor o morfar skulle med båten, gick o sa hej då och gick sedan o la mej igen.. Efter nån minut (trodde jag) vaknade jag igen o upptäckte att klockan var 9:04, väckte Emma som ville bli väckt och la mej sedan till rätta igen, och efter ytterligare några minuter (som jag trodde) vaknade jag o klockan stod på 10:07.
Gick upp o såg lite på TV, runt 11 så gjorde jag frukost till mej o Emma, och nu sitter jag här.
Ska börja städa snart, som inte är sådär jätte kul..

På fredag ska mitt fotbollslag vara "bollkajsor" på Gutavallen, och det ska bli kul eftersom jag hoppas jag får stå i kiosken=).
Sedan bestämde jag o Lisa att vi skulle sova över då också, så det ska bli riktigt kul!!

Nu måste jag börja städa..skriver kanske någon rad fram mot kvällen...

Haha, bild på mej från förra året på studsmatta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback