En dag med Lisen och Ansen:)

Hejsan.

När jag kom hem från skolan så väntade jag på att Lisa skulle komma.
Jag gick fram o tillbaka, fram o tillbaka.. Och så äntligen ringde det på dörren! :)
Självklart så kom vi inte på så mycket att göra, men efter ett tag så gjorde vi julkort med oss på datorn. Det var skojjsigt.
Vi åt lite sen cyklade vi upp på dansskolan, eftersom det var min sista lektion för detta år.
På slutet dansade vi bjällerklang, och det var as kul.
Jag följde henne ner till busskuren, och efter cirka 10 minuter kom bussen. Vi skildes åt och nu sitter jag här.

Ska alldeles strax äta.

En kort sammanfattning av min dag!

kram

 Älskar dig såå sjuukt mycket gumman!

Kommentarer
Postat av: joel

hej anna :)

2008-12-12 @ 13:07:47
Postat av: Cilla

God jul och gott nytt år

ps hälsa familjen

Kram Cilla

2008-12-19 @ 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback