"Jul Jul, Strååålande Jul!" :)

Jaså, då var det dags igen! -
JUUUUL!!
Som man har längtat..Dagarna blir allt mindre, men inte en skymt av snö! 
Julklappshandel, prov, betyg, julstädning, stress och gud vet allt!! Lite små jobbigt men det är även smällar man får ta. Stjärnor och ljusstakar i alla fönster är verkligen hur mysigt som helst. Jag älskar verkligen julen. 

Nej, nu har jag ingen lust att skriva mer.
Men ni kan få se lite olika julbilder från dom gångna åren! :)




 I detta fiina hus ska jag tillbringa min jul! :)





uuuh, myykcet paket där! :)        En "liten" gran! :)




Hihi, tomten jao! :)

Hehe, de va lite bilder.

kraam <3






Kommentarer
Postat av: Joeleeee

längtar som as till julen :)

2008-12-09 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback