hmm..

för nån dag sen så tältade jag, amanda o joel i amanda trädgård, runt kvart över 12 så började det spö regna,..vi visste inte vad vi skulle göra för vi ville iaf inte sova kvar där,. vi smög oss in hos amanda o la oss i hennes vardagsrum, haha! Amanda o Joel la sig på deras två soffor o jag la mej på golvet på min madrass. Vi somnade ganska fort o vaknade ca 9 dagen därpå.

Idag har jag inte gjort så mkt, jag gick upp vid 9 o åt frukost, sen började jag direkt att packa. I morron åker jag o mitt fotbollslag till fastlandet o spelar cup!!!! Ska bli hur kul som helst. På söndagen sen åker jag o några till Skara Sommarland. Efter det är det Norrbotten som gäller. Stannar där i typ 10 dagar. Ska också bli as kul!!!!

Nu sitter jag o väntar på att lisa ska komma med bussen, hon kommer väl typ 12.
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men nåt skojj hittar vi väl på..

Har inge mer att skriva, ha de gutt!

Bye!
En fin liten sommar bild som jag tog för nån vecka sen! :)   

Kommentarer
Postat av: Nellie

Ja typ... typ typ typ...

Det var hämskt vad mycket typ du har med. :P

2008-06-25 @ 13:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback