Fööörrlååt

asså förlåt att jag inte har skrivit, jag ska försöka att skriva nu, men på senaste tiden har jag inte haft tid och ork :S.

Idag vaknade jag iaf vid halv 10. Jag gick upp och åt frukost...
Vid halv tre cyklade jag in till stan för att möta joanna, vi skulle leta efter band till discon på dansen.
Vi sprang runt i lite olika affärer för att hitta guld band men ingenstans fanns det... till slut fick vi köpa typ gul/guldiga på Åhléns,... Först trodde vi det skulle kosta 38 kronor var men det visade sig att det kostade 42... Vi la till lite extra små pengar o gick o köpte banden trots allt...
Vi gick hem till joanna för att fixa allt o det tog sin lilla tid.. kanske en timme lr så....
vi blev sugna på nåt så vi tog mjölk o kaninpluttar eller vad det heter. haha.. joanna tog typ heeela paketet o jag började as garva! haha!!
jag var tvungen att cykla hem, o nu sitter jag här.. jag ska gå o köpa en pizza om ett tag för jag o min syster är hemma själva...

ikväll ska jag slappa o se på tv, eller jag o emma kanske går till joel o spelar singstar för han frågade om jag ville....

ha de bra'!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback