kort dag...

blev väckt kvart i sju.. var så trött vid fruksot bordet så jag nästan somnade i filen XD ;). Fram till halv åtta låg jag och drog mej sedan gjorde jag mej i ordning..
Mötte Joel o Nellie fem över åtta och vi började traska till skolan..
Jag känner på mej att Joel har nåt emot mej för han skrattar aldrig åt nåt jag säger XD. Han är dum...

Vi började med matte och jag jobbade på ganska lugnt för jag är inne på sista kapitlet..
Sedan slöjd där jag fortsatte med min klänning som jag snart är klar med...Den är röd och vit prickig..
Sista lektionen hade vi svenska, men nu fram till sommarlovet ska vi börja blanda lite So och svenska ...

Jag, Nellie, Joel, EmmaT och Johanna gick och åt, sedan gick vi hem,,,

Städade som inte var det roligaste, men är klar nu.
Ska kanske ner på stan med Amanda..

Ha de bra,..


Kommentarer
Postat av: Joel

ojj, vad fint det lät med en röd o vit prickig klänning, hehe värsta 50 tal :)

2008-05-17 @ 16:55:26
URL: http://joeeel.blogg.se
Postat av: Nellie

Välkommen i klubben anna! Joel skrattar aldrig åt ngt jag säger heller så du kan känna dej lugn.

2008-05-18 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback