Stan och flumkväll XD

Fredagen började med skola, som bara innehöll 2 lektioner..:)
Jag gick hem och städade och sen ringde Nellie och frågade om vi skulle ner på stan, och självklart ;).
Nellie skulle testa avslutningskläder och vi sprang runt som virr hönor på stan,. vi kom till vero moda där jag kastade kläder över nellie som hon skulle prova.. Jag såg en klänning som såg fin ut så jag tog in den till henne i provrummet.. när hon fick på sej den så såg hon ut som självaste jesus. Det var värsta hålen för armhålorna och jag stog där ute och garvade så jag kissade på mej... och skämde ut mej! haha!
Vi gick till atterdags för att neliie skulle köpa choklad men kom istället in på hälsokost affären där vi köpte nyttigt godis som visade sej vara ganska äckligt.. vi tog bussen hem.
När vi kom hem gick vi med joel o johanna till myrstigen för att kolla joels nya lägehet och en lekplats som fanns där XD. Vi gick och köpte tacos på signalen för syster och jag skulle vara hemma själva..
Joel, Johanna o Nellie kom ner och vi skrattade..haha.

Vid halv 11 så skulle dom gå hem...men...............................................
Nellie gick i några fotspår man hade ritat upp på asfalten och gör flum steg medan hon slår på sina ben, haha. Joel blir så full i skratt så han kastar av sig skorna och rusar in på toan för att han inte ska kissa på sig..haha...
Jag stog där ute och garva så jag typ dog.. haha, de var as kul!!
De gick hem och jag gick och la mej ca halv 12...

ha de bra,!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Svara gärna på dagens fråga i min blogg!

Ha en underbar dag!

2008-05-31 @ 10:44:50
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Johanna

Fy fan va kul et va igårkväll! ;-)

Kram

2008-05-31 @ 10:57:51
Postat av: joeel

faan, va kul det var :)

2008-05-31 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback