Hösten kommer krypande

Hej alla ute i höst mörkret. Nu känner man verkligen hur hösten är på väg. Man kan inte längre ha tights och någon klänning eftersom det är kallt och det blåser ganska mycket tillexempel.

Dagarna flyger förbi och det blir bara färre och färre dagar kvar till höstlovet då jag ska till huvudstaden :)

I fredags var jag med Lovisa, vi såg idol och vi hade jätte roligt. =) <3

Idag har det varit en vanlig söndag. Jag gick på dans på förmiddagen och då träffade jag Joanna som hade kommit hem från Mallorca. Saknar oss! :(
Sen så var det konfirmation som gällde, och jag tycker det är ganska roligt :) Idag skulle vi gå runt i grupper till olika stationer och då var jag med Lovisa, och två som heter Felicia och Zandra. Vi hade jätte roligt, man skulle typ leka följa john på en station och vi skrattade hela tiden! :) Det var kul.

När det var klart åt vi mat hos Danne o Gertrud, trevligt trevligt.

I morgon är det en ny skolvecka som gäller. Men om jag får säga det själv så tycker jag att dagarna går ganska fort.

Nu ska jag gå. hej svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback