lisa! :)

hejsan, i fredags så var det vanlig skoldag, sen tog jag bussen till stan för att träffa lisa.
Vi gick runt och vi köpte typ inget. Sen åkte vi hem till mej för hon skulle sova hos mej.
Vad gjorde vi när vi kom hem..? kommer faktiskt inte ihåg men något skojj iallafall...Juste, vi typ cyklade runt o tog bilder o massa sånt! :)
Men hon sov här i allafall och vi hade väldigt roligt,
På lördagen gick vi på stan och så tog vi en fika, vääldigt mysigt o trevligt! När vi kom hem från stan så såg vi på film och så var vi ute och cyklade.

Lisa du fattar inte vad du betyder för mej, älsklingen alla minnen med dej, är bara för bra! Tänk fotbollscupen när vi tog dom där bilderna, när vi låg där i gräset o as garva o folk liksom inte fattade vad vi höll på med. Jag har nog aldrig haft så roligt som jag hade då! Du finns alltid här och stöttar en. Du är verkligen en sån kompis alla vill ha! Jag kan inte sitta här och beskriva hur underbar du är, du måste liksom bara inse det!
Alltid ska det va vi gumman!
[Anna o Lisa- FÖRALLTID!  <3



Hihi, här kommer lite bilder från helgen! :)


        En dag var Anna o Lisa ute och cyklade...     Dom körde förbi hus:)

        Slut :) Haha! :D

Kommentarer
Postat av: Joeeel

haha, tog ni tid på varandra när ni cyklade runt appelen ;P

2008-10-05 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback