Tjo!!

Hejsan, nu var det ett tag sen jag skrev men nu ska jag försöka komma i gång igen.. Men det är ju inte så kul om man skriver och så är det ingen som läser! ;)

Gröna Lund var hur skojjsigt som helst och jag åkte typ allt! Amanda drog med mej upp i fritt fall, två gånger till och med, men andra gången så tvingade jag upp mej själv för på det första kortet vi hade tagit där uppe så såg jag livrädd ut. Så vi åkte upp en gång till och det kortet blev lite bättre!
Extreme åkte jag också och den var hur kul som helst:) En hel dag sprang vi omkring och vi hade verkligen super kul.

Idag så har det varit en vanlig dag i skolan. På slöjden började jag sticka själva vanten eftersom jag var klar med "mudden".  Annars har det väl inte varit något annat kul.


Ciiiaaoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback