Äntligen helg!

Cykel utflykt med klassen i dag. Ganska kul, det var olika stationer som klassen skulle cykla till, och hela skolan var med. Man cyklade runt i Visby utanför också. Dom som var på stationerna var dom åttor som hade vunnit förra året, alltså nior nu, så jag hoppas på vinst för min klass så vi får vara på stationerna nästa år:). Min klass klädde våra hjälmar med folie och något extra kul på ,så att vi skulle få plus poäng så vi skulle vinna lättare. Resultatet vet vi inte än. 

Slutade ca 11.40 så då cyklade jag hem och åt lunch. Åkte ner på stan till Amanda men vi hittade inget särskilt. När jag kom hem så städade jag och duschade. Sedan åkte jag ner på stan igen för att syster skulle köpa ny mobil.
Hon kom hem med en väldigt fin mobil. Åt mat sen cyklade jag till Amanda.
Vi såg på gamla kort och olika filmer på datorn, det var kul. Jag cyklade hem och nu sitter jag här.

Nu kommer jag börja räkna ner till hur många dagar det är kvar till GRÖNA LUND!! hehe, ska bli så kul! :)


[15 dagar kvar!]  


Gooood Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback