Friluftsliv o fotbollsmatch

Hejsan svejsan..!

Igår, måndag så samlades jag o min klass, för att gemensamt med två andra åttor cykla till skogen o sova.
När vi hade cyklat ca en timme så var vi framme, och vi satt oss ner och åt lunch.
Efter det blev vi indelade i grupper som vi skulle sova med och arbeta med. Min grupp var väl sådär men det gick bra ändå. Jenny o Joel var bland annat i min grupp. Vi började bygga upp vårat vind skydd, vi hämtade ved och mycket annat.
Efter många timmars jobb så var alla äntligen klara och vi åt vår kvällsmat som gick att äta men inte var så jätte god.
Ca halv elva skulle vi sova o vi kröp ner i våra sovsäckar. Ganska mysigt men lite kallt.
När jag vaknade då och då på natten så var det iskallt, en gång hade Joel tagit min kudde:P.
Vi blev väckta halv sju. Vi åt frukost, samlade ihop och plockade ner sakerna.
Var hemma ca halv elva.

Ikväll var det fotbolssmatch mot P18- 93:or, förlorade med 6-0. Men dom spelade riktigt bra. Tråkigt att förlora men det får man ta.

Nu är det bara 4 dagar kvar till resan!! =) Läääääääääängtar!!


Tjo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback