Mycket födelsedagar nu!

Joel fyllde 14 i tisdags den 2/9, men tyvärr så var han så hes så han knappt kunde prata! XD
På kvällen så firade jag o Amanda honom lite, av mig fick han godis och en trisslott och av Amanda fick han 50:-
Han visade upp sina små paket sedan fick vi en smarrig smörgåstårta. Cilla kom in med typ halva tårtan och när vi var mätta o glada fanns det bara en liten bit kvar! haha!

Idag 3/9, fyller min syster Emma 10, igår hade jag o Lisa varit på stan o köpt present, av mig fick hon en jätte fin tunika och ett halsband som hon blev väldigt glad av. Andra saker hon fick var en ukulele, kläder, med mera.
Skolan i dag har varit helt okej, vi hade engelska glos förhör som gick riktigt bra, sen hade vi ett matte test som också gick hyffsat.
Nu sitter jag här och väntar på att släkten och några kompisar ska komma för att fira Emma.=) Skojjsigt.

En annan sak jag måste säga är att... den 20 september drar jag o Amanda till sthlm till GRÖNA LUND!!!!!!!!!!!!!! :) Ska verkligen bli hur kul som helst. Är inställd på att åka fritt fall o extreme:). 
Längtar verkligen!!

Ska gå nu, dom kommer om typ 10 minuter så jag ska fixa lite. Men ni får ha de bra, ni som läser bloggen, (om det är nån som gör det) ;). 

Si ju later alligator!! ;) 

Kommentarer
Postat av: joel såklart

du kommer fega ur och kommer inte åka fritt fall :P

2008-09-03 @ 20:47:00
Postat av: a

jodu, de kan du ge dej på att jag kommer åka!!

2008-09-03 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback