Fiinal i påskcupen!

Jaa! Vi har gått till final i påskcupen i innebandy! Vi ska möta roma, som vi förlorade mot i finalen förra gången! gaah, men jaja, vi får köra vårt bästa..

Påsken har tagit sin början och det inledde jag och johanna med filmkväll i går kväll. Asså jag har inte sett en sån rolig film på jag vet inte när! Såå himlans bra och rolig!

Ikväll ska jag till kyrkan med konfirmationen också, innan dess ska jag kanske städa eller va med johanna.

     

Bild 1: Detta trista, gråa, regniga, kalla det vad ni vill, väder är på Gotland idag! :(
Bild 2: Yeeay, pååsk! :)
Bild3: Så här glad blev jag när vi gick till final! ;)

Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad var det för film som var så rolig? =)

2009-04-09 @ 19:14:57
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback