Låååååååååååååååååååångfredag!

Hej hopp!
Idag började jag dagen med att städa :/. Mitt rum och ena toaletten..Mormor och morfar skulle komma..

Vi tolv tiden cyklade jag och jenny ner till stora torget för att möta alla andra konfirmander för att gå en korsvägsvandring runt om i visby..
Vi började cirka halv 1 sen var vi framme vid galgberget efter många stopp och annat klockan 2..
Jag och Jenny cyklade hem.
När jag kom hem så solade jag sen så gick jag bort till p18 med mamma, emma och gertrud. Där sprang jag 2 kilometer, och när jag kom i mål så stretchade jag ut ordentligen medan jag väntade på de andra som hade gått 3 kilometern..

Har duschat och fixat mig och nu ska jag snart äta..
Bilder från igår/ idag kommer..




     
Viisby! :) <3                         Hehe, stretching!              Hooopp!


Heej, min nya byxor! :)

KOMMENTARER ÖNSKAS TAACK!! :)



Kommentarer
Postat av: Emmiz '

Fint,snyggt, gulligt ;) hehe, hare bra! <3 =) heejdå, // Emma, :)

2009-04-11 @ 10:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback