Ooooonsdag!

hej hopp!
nu har jag en ny header igen, hehe, jag tycker det är så kul att sitta och fixa på photoshop! tihi..

Idag har det varit en bra dag i skolan, det har inte hänt nåt speciellt förutom att jag nästan blev klar med min kudde på slöjden!

Efter skolan var det bara på med springkläderna sen var det bara att ut och springa, sprang bort till p18 spåret och sprang 2 kilometern och sedan hem igen.. var i väg i en halvtimme och det kändes både i ben och nacke när jag kom hem..

I morron är det torsdag, sen fredag, vilket betyder att det snart är helg! tjiiihoo..


yeaayh! mee and sistaaaaa!! :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du photoshop. ?

2009-04-18 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback