2 dagar med LAL! :)

Kan ju då börja med att säga att L står för Lisa, A står för Anna, och L står för Lovisa. Viktig information där!! :)

Ja, alltså igår den 17:e alltså så steg jag och Lisa upp klockan 9 då. Vi gick upp och åt frukost. Sedan packade jag ihop mina saker som jag skulle ha med till stugan. När allt var klart var klockan någon minut efter 10. Då började jag och Lisa gå till Atterdags. När vi var där så handlade vi massa mat och frukost och godis. När vi var klara med det så gick Lisa till hennes mammas jobb och hämtade lite saker medans jag väntade vid söderport. När Lisa hade kommit så kom pappa och Lovisa och hämtade upp oss och vi åkte ut till stugan :)

När vi kom dit så var klockan 12 ungefär. Eftersom det blåste ganska mycket, och det var lite molningt så satt vi oss inte och solade utan gick in och gjorde nåt. Kommer inte ihåg. Sedan gick vi ner till vatnnet och tog lite bilder och så.
Vi gjorde hamburgare till lunch, hamburgarna var skit stora och bröden var jätte små, haha! :)

Jaa, dagen rullade på och vi tog ett dopp och spelade in en film. Frammåt 5 så gick vi en promenad upp till fiket, med hopp om att köpa med oss lite bullar. Men icke. Det var inte öppet. Så efter ett tag gick vi tillbaka. Frammåt 6, kvart över 6 nånting var vi tillbaka och vi började laga mat, tacos :) Sedan så dukade Lisa fint ute med AS stora glas, haha. Vi kunde då sitta ute eftersom det knappt blåste nåt då. Allt var jätte mysigt och vi satt där och åt och pratade länge.
Vi diskade och sånt. Sen gick vi inte och satte oss. Spelade kort och runt halv 10 tog vi ett litet bad.
När vi kom tillbaka så tände vi massor av ljus och spelade kort och hade det allmänt mysigt.
Runt kvart över 12 gick vi och la oss, alla tre i en dubbelsäng :)

Idag så vaknar jag och Lisa samtidigt och vi tittar båda på klockan. 10.53 visar den!! Shit, vi trodde den seriöst var 9... Aja, vi hoppar upp och gör frukost och Lovisa vaknar också :)
Vi är klara runt 12 och då spelar vi kort, jätte kul, jag vann!!
Sen är det bara att börja med lunchen. Korv med bröd. Då hade såklart solen kommit fram så då satt vi ute och åt.

Runt halv 3 börjar vi gå mot bussen, just då solen är som varmast, och himlen är som blåast!! Gaaah!! Aja, där vid busskuren möter vi Fanny från laget också :)

När jag kom hem så packade jag upp och lite sånt.

Åt mat innan träningen som började halv 7.

Nu har jag kommit hem och har tränat och har ätit och duschat :)

Bilder får ni hääär :)

















Eftersom det har tagit typ 1000 år att ladda upp alla bilder så var det ju ett tag sen jag skrev själva inlägget, så nu har det ju gått ett tag sen jag åt och duschade och allt det där :)

Puss o Kram skumbanan! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

underbara dagar och mysiga bilder. tack anna<3 :)

2009-08-19 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback