23.06

Kom precis hem från Lovisa efter en såå otroligt myysig kväll med fliickorna :)
Men jag kan börja att berätta om min dag :)

Började då jobba klockan 8 i morse. Och i dag var det verkligen inte mycket disk så det var jätte skönt. Eftersom det var min sista dag så kändes det faktiskt lite sorgligt att säga hejdå till dom man har jobbat med :( fast jag lovade att komma förbi och ta nån fika nån dag :)
Slutade halv 12 eftersom allt var klart då.

När jag kom hem så undrade Lydia ifall jag vi kunde åka på Kneippbyn, så visst :) Men först skulle vi mata hennes kompis kanin så vi cyklade dit :) Matade den och släppte ut den lite sedan åkte vi till Lydia och åt kött och pommes:) Dom har en riktigt rolig ismaskin, en såndär som man trycker på så kommer det is från dörren i frysen. Så vi hade lite iskrig där ett tag. Sen när vi har satt oss och ätit flyger det ut en isbit och försöker gå till attack, hahahah! Det var dagens roligaste för vi garva såå mkt! Låter kanske inte så kul men det var det! :)
Aa, vi åt sedan mötte vi även upp Lovisa vid Oskarsstenen och vi cyklade till Kneippbyn. Eftersom Lovisa inte hade fått något frikort efter att ha stått parkeringsvakt till Kneippbyn så åkte vi till Tessan och hämtade det :)
Vi gick in och hade skojj på sommarland och sprang omkring där som galningar :)
Sen efter ett tag gick vi in på vattenland och åkte bland annat den nya shark river, den var fett kul och vi skrek GARANTERAT högst av alla i tunneln :)
Efter ett tag kom Tessan och hon var med oss. Runt halv 6 cyklade vi hem.

När jag kom hem åt jag sen så städade jag först mitt rum eftersom mormor och morfar har bott där i mer än en vecka, och så flyttade jag tillbaka alla mina grejer till mitt rum.
Duschade av mig och åkte sen till Lydia.

Vi bestämde med Lovisa att vi skulle ses på Ica Maxi för att köpa något nyttigt att ha till kvällen men det slutade med Vindruvor och lösviktsgodis :) Thats us! :)
När vi sedan kom hem till Lovisa bakade vi kladd kaka. Eller rättare sagt, Lovisa bakade den, jag och Lydia gjorde mest...............ingenting :)
Sedan satt vi och prata och hade det riktigt mysigt och roligt för man kan verkligen inte ha tråkigt med dom två! :)
Runt halv 11 cyklade jag och Lydia hem, lite läskigt var det men eftersom vi var två så var det lite tryggare :)

Tack för en underbar och super rolig och mysig kväll tjejer. Bland det bästa på länge<3

Bilder får ni kanske i morron. Orkar inte ladda upp nu.
Blev ganska långt men man får ha lite tålamod :)

GodNatt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det var verkligen en riktigt härlig dag och kväll. Super helt enkelt! :) måste göras om! :D<3<3<3

2009-08-10 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback