Allmän information :)

Hej igen.
Har inget att göra så jag tnäkte skriva ett inlägg :)

Imorron och i övermorron är jag ledig, jippie :) Så i morron vet jag inte vad vi ska göra men på torsdag ska vi kanske åka till fårö med gertrud och dom :) fett kul det ska bli då asså :) har inte varit där i sommar. Men jag, oskar o emma ska typ hyra trampbåt då ;) Feeta najs asså!

Om jag då återgår till dagen..Efter det förra inlägget har jag: Ätit, legat på spikmattan, suttit vid datorn och lite annat. Gått mest runt här i lägenheten för det finns inget att göra XD.
Hoppas Ellinor ringer snart så vi kan va för det var verkligen as länge sen vi va :)

Nu blir det spaning på lite andra bloggar.

KramKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback