Bad!

Hejhej!
Har varit i stugan hela dagen, därav anledningen till inget bloggande. VI badade och det var feeeta varmt i vattnet asså :)
Ja, sen har vi solat och kastat frisbee och lite sånt:)
Imorron vet jag inte vad som händer.
Jo, på måndag ska jag, lisa och lovisa åka ut till stugan och bo där sjäälva, najjs ska det bli asså :) Men lovisa säger att hon kommer vara trött hela dagen eftersom hon kommer med båten på natten, men det tror jag inte på :P haha.
Sen på onsdag ska jag träffa louise. Vi har inte vart på flera månader :O. Sen på kvällen är det match mot FG i Fardhem eller När.

Ska hoppa in i duschen snart så jag har inte tid att sitta här och skriva.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback