Bollkalle, eller säger man kanske bollkajsa..?

Allafall så var vi bollkallar i dag på gutavallen. Vi var 6 från laget plus Gry som Lydia frågade då. Det var ganska kul även om jag fick stå bollkalle, jag ville stå i kisoken. Men i halvlek hjälpte jag Amanda och Fanny där inne :) Det blev verkligen kaos. Kaffet tog slut, te vatten skulle kokas. Kaffe maskinen gick sönder tydligen, och det bara spröt vatten...Amanda skriker att Te vatten kanan är trassig medan Fanny springer runt och letar kaffe filter och jag viker mig av skratt! Såå jäädra kul asså!!  :) :) Sen gick jag ut i andra halvlek men det gick ganska fort ändå även om det kom lite skyfall då och då...

Bilder från dagen orkar jag inte ladda upp, laddar upp lite på Facebook istället :)

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback