Dagen :)

Hej hej!
Har varit hemma ett tag efter att jag och lovisa hade varit på stan.
När vi kom dit så jag gick vi till Märthas och åt. Det blev paj med sallad. Asså det var sådär, pajen hade dom inte gjort själv plus att den var kall i mitten när vi fick den -_-
Vi gick vidare och kollade runt lite. Köpte dricka och lite sånt för det såå himla varmt!
Vi gick ner till Adelsgatan och där hittade jag en tröja för 50:- på Urban Street Outlet. Väldigt snygg och bra att ha i höst tillexempel. Innan hade den kostat 249:- men kostade nu 50:- så det var bra.
Hittade inget annat så vi åkte hem och Lovisa stannade här en liten stund.
Nu ska jag byta om o lite sånt får 7 ska vi iväg.
Lite bilder från dagen:


Lovisa<3

Yeeh, vår lunch -_-








En rekomendation :)


Dagens köp, vad ska man kalla det då?? En kortärmad tjocktröja!!??
Aja, 50:- på Urban Street Outlet :)

See you!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack för en mysig dag vännen<3 :)

2009-08-09 @ 11:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback