Fårö forever in my hart! :)

Haha, najjs rurik där va...?:) Just nu sitter jag ute på terassen och skriver eftersom det är sån varm och härlig kväll.
Men jag tänkte berätta lite om dagen.

Vid ungefär 20 i nio så åkte jag, mamma och emma till fåröfärjan. Efter kom danne, gertrud, oskar, gertruds syster och hennes son johannes.
När vi kom dit hittade vi en bra plats precis vid vattnet. Vi började med att ta ett dopp eftersom det var så varmt och det var jäätte skönt :)
Sen så solade vi och badade i omgångar o massa sånt. Till lunch åt vi mammas sallad som hon hade gjort, mums säger jag bara! :)
Efter lunch så hyrde vi tramp båt och åkte ut med den.  Super mysigt och jag hoppade i där det var super djupt, men det var häärligt:)
Aa, sen resten av dagen solade vi och badade hela tiden. Vi åt som en liten kvällsmat av den mat som var kvar.
Vid 6 satte vi oss i bilarna och åkte hem :( jag hade gärna kunnat stanna längre:)

Vi var hemma runt halv 8 eftersom det var ganska lång färjekö.

Nu kommer lite bilder:


När vi hyrde tramp båt :)


Me and emma are springing out ;)


Hehe, innan vi skulle åka hem :)

Det var inte så många bilder, men några iaf :)

GodNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback