Förlåt

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen men jag har inte haft tid.

Festen på gården i går vara iallafall jätte kul. För det mesta hoppade jag nellie och johanna, plus massa små barn i hopp borgen. Haha, det var fett kul.. :) Man blev som barn på nytt! Vi typ hoppade runt och slängde oss och rasade väggarna och massa. Sen sjöng vi tre kareoke och vi var ju bäst av alla iallafall :)
Ja, under dagen var det hästar här som man kunde rida, och det var ganska läskigtt, mohaha! :)
Kvällen var iaf rolig och jag gick in runt elva.

Idag på förmiddagen hjälpte danne mig med lite matte som jag var tvungen att göra. Så det var super bra att han hjälpte mig med det och nu förstår jag verkligen allt :)
Efter det gick jag ut till dom små och hoppade i hopp slottet innan dom skulle ta ner det. Det hade varit kul om det fanns ett sånt här hela tiden :)

Sedan var jag med ellinor och josefin. Vi gjorde inte så mkt, snackade mest. Sen cyklade jag o ellinor hem till mig och vi pratade mest och va ute och så..

Imorron blir det skola som vanligt då, sen ska fotbollslaget på olearys(stavning?) och äta och se fotboll, så de blir kul :)

Nej, nu tror jag mitt bad är klart att hoppa i.. Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback