Hmm...

Asså nu skriver jag det här med sorg i hjärtat men: sommarlovet är ju snart slut :( Shit vad fort det har gått. Det känns som jag inte hunnit med allt jag vill. Fast jag vet inte riktigt vad jag vill :)

Även om det låter hur konstigt som helst så kan jag inte sluta tänka på fjällen. Jag vet att jag ska njuta av sommarlovet som är kvar. Men sen kommer julen som man ser fram emot så himla mkt. Efter det så är det ju fjällen som jag längtar till allra mest. Dom 2 år vi har varit i fjällen med våra kompisar har jag haft så otroligt roligt. Det har nog varit dom roligaste resorna i mitt liv hittils. Tänk liksom skidåkning varje dag, god mat på kvällen och roligt sällskap. Kan man ha det bättre liksom?? :) Och eftersom jag har haft så otroligt fula hyrda skidhjälmar dom senaste åren har jag önskat mig en egen av min moster i julklapp! haha. Och liksom jag tycker ändå att höst terminen går ganska fort. Om man tänker efter liksom... Sen dom dagar då det börjar närma sig fjällen brukar jag räkna ner på ett papper, haha, jag är skojjig jag ;)

Neej, nu tillbaka till verkligheten. Sitter uppe hos mina grannar just nu och vi har ätit kräftor och räkor, gott gott :)

Imorron och i övermorron blir det jobb sen såå slutar jag. Då ska jag njuta av dom dagar som är kvar av sommarlovet.

Kan tyvärr inte bjuda på några biler eftersom jag inte sitter vid min dator :)

GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback