Jobb!

Hej hopp! Är hemma från jobbet redan. Det var typ överbemanning på folk så jag slutade redan 20 över 12. Jag trodde jag typ skulle gå till 4, men icke. Skönt för den delen :)
Idag har det varit kul på jobbet. Dom jag jobbar med är verkligen hur snälla och trevliga som helst :)
Det var typ en gubbe från Norge som hade tappat sin väska och där låg massor av värdesaker. Två tjejer som jag jobbar med, försökte ringa runt och få tag på han. Till sist fick det bli att dom skulle skicka väskan till hans adress...
Men nu när jag skulle gå hem, då kommer han! Kors i taket! Så det blev ett lyckligt slut till slut :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ta det lugnt tror jag. Ikväll ska jag ju träffa Elli Pelli :) Ellinor alltså, mucho trevligt ska det bli :)

Nu kommer pappa från jobbet! :)haha, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback