Kväll

Känner att jag verkligen är trött. Även om vi började en timme senare och jag gick upp en timme senare i morse så är jag väldigt trött.

Efter skolan var jag med Louise, vi bakade kladdkaka, tog bilder och massa annat... myys :)

Nu på kvällen cyklade jag ort till Lydia sötnos som är genom förkyld. Fixade te till henne så hennes hals skulle kännas bättre! :) Vi såg på sällskapsresan och frammåt slutet så låg vi båda och halv sov, haha! :)
Cyklade hem och nu sitter jag här.

Imorron är det först match mot p18 96:or, sedan ska jag nog städa. På kvällen ska jag äta pizza med dom jag jobbade med i somras, skojj :)

Nej, nu säger jag hejdå och godnatt :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback