Ny termin och Kneippbyn!

Ja, som sagt så började vi ny termin i skolan. När vi först fick vårt schema så fick jag värsta chocken. Tre dagar, gå till halv 4, en dag till 2, och en dag kvart över 3. Det var ju inte så speciellt kul..
Dagen rullade på och efter tio började vanliga lektioner. Själv tycker jag det känns annurlunda att börja nian än vad det har gjort att börja 7:an och 8:an. För nu fick vi skåpen på en helt ny plats, nästan alla lektioner är flyttade till andra klassrum, vi har fått en ny tjej i klassen och vi har fått en ny lärare...
Sen fram mot lunch kom vår rektor och fixade vårt schema att vi slipper gå till kvart över 3 på fredagar och börja 8, till att börja 9 och sluta 2. Anledningen till detta var att han flyttade lite lektioner in där vi hade hålor, för vi hade massor av håltimmar. Men jag känner, som jag tror dom flesta andra gör, att hellre ha lektion där det är håltimme och sedan få sluta tidigare :)
Nog pratat om skoldagen.. Kort sammanfattat var det inte så tråkigt jag hade trott från början :) Utan en helt okej dag!

Vi slutade halv 4 och då gick jag hem, gjorde lite mat och fixade, sedan cyklade jag och Nellie till singan och mötte louise. Vi cyklade till Kneippbyn. Och vårt lag, p95 och en p94:a hade hela vattenland för oss själva. Shit va kul det va! Vi åkte typ 6 stycken i shark river och typ klättrade i surfing hill och massa!! Verkligen aaas kul! Sedan fick vi godis och läsk och så :) Vi hade verkligen jätte kul. Fast Nellie gjorde typ illa tån så det blödde as mkt :S!!

Jag och Louise cyklade hem tillsammans. Och vi ska träffas i morron också fast då vet jag inte vad vi ska göra :)

Har duschat och ätit och så.

Eftersom vi har sovmorron i morron kan man ju va uppe lite längre i kväll :)  Tror ändå det har blev det sista inlägget för i kväll :)

God Natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback