okej...

..fick precis ett sms av lovisa att dom inte kommer riktgit än.
Men idag på jobbet så gick det bra men det var ganska mkt disk o sånt. Kom dit vid 8 och fixade och lite sånt. Sen stod jag i disken resten av tiden och jag slutade 20 över 12. När jag då gick till min cykel var det nån jäääkel som antingen har släppt ut luften på mina däck eller gjort punka!! :( Så jag ringde pappa så fick han hämta mig med bil på stora torget.
När jag kom hem packade jag ner lite badkläder och sånt. Sen åt jag! :)

På tisdag är det match mot p18 95-or. Då ska vi slå dom asså! Vi har ju gjort det förut men vi ska göra det igen:)

Skriver sen efter stranden med bilder o massa :)

Puss o Kram skumbanan! :)



Bjuder på denna vackra men gamla bild :)

Måste rusa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback