Sommarstugan :)

Hejhej!
Idag har jag varit ute i stugan hela dagen :). Morfar och Danne byggde klart vår trapp och den blev super fin! :)
Sedan har jag solat massor och badat. Plus att jag har bränt mig lite.
Vi åt där o massa sånt. Sedan åkte jag, emma, mamma och mormor och handlade till sallad som vi ska ha med i morron :)

Som sagt, äntligen i morron åker vi till fårö och sudersand! :) Ska bli så himla härligt och kul. Har inte varit där på 2 år :O
Så det blir jag, mamma, emma, gertrud, danne och oskar.
Vi ska ha super kul och hyra trampbåt o massa sånt :)

Bilder orkar jag tyvärr inte uppdatera men när jag har tid och lust så gör jag det :)

Nu blir det att kolla runt på lite andra bloggar sen ska jag inte gå och lägga mig såå himla sent eftersom jag ska upp halv 8 i morron för vi redan åker till fårö vid halv 9.

Uppdatering kommer i morron kväll :)

Ha de bra i morron och i kväll för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback