Stan

Hej!
Idag efter skolan så cyklade jag och johanna in till stan. Vi började med att gå på adlesgatan. Sedan gick vi upp på öster och till ringduvan och tog en fika, mysigt :)
Vi gick runt och kollade lite på öster, och när vi var på bikbok hittade jag en jätte snygg tröja som jag köpte :) Bild kommer nere!

Vi gick runt lite och träffade bland annat lisa och hennes kompis emma!

Vi cyklade hem och jag åt och nu ska jag hoppa in i duschen.

Ikväll ska jag se film med joel, jenny och johanna!

Den nyinköpta tröjan:


                      
                                                  BikBok 199:-

Pussar

Kommentarer
Postat av: Fia

Fina kläder:)

2009-08-30 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback