Stranden

Har nu varit hemma ett tag från stranden och har duschat av mig all sand och sånt :)
Tänkte berätta lite vad vi gjorde i Gnisvärd då...
Först kom i dit, då kände vi på vatnnet och det var verkligen jummet i vaattnet, feta najs asså :) 21 grader!! :) så vi hoppade i med en gång och var i ganska länge och kastade med waboba boll och lite sånt. sen gick vi upp och solade och åt lite kakor och sånt. Efter ett tag blev jag rastlös så då hällde jag sand på Lovisa och tvingade med henne ut :) Då blev det fett höga vågor så då kastade vi oss i dom o så :)
Vi gick upp och solade lite till och snackade sen så åkte vi hem :)
Mysig dag, eller det blev ju typ bara nån timme men det var kul ändå :)

Ikväll ska vi äta grillat, mumsigt :) Sen ska jag nog va hemma för det är sista kvällen mormor och morfar är här, sen så är jag ganska trött efter en dag på stranden plus att jag gick upp halv 7 i morse och jobbade...

Imorron ska jag jobba sista dagen. Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra :)

bilder kommer i nästa inlägg, orkar inte ladda upp nu...

Kram


Kommentarer
Postat av: Loviiiiisa! :D

det var trevligt det! :)

2009-08-09 @ 23:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback