Tofta :)

Hejhej!
Sitter nu här vid datorn, (förvånande????), jaa, och skriver i mitt rum och tända ljus o så, myysigt :). Det regnar ute, får jag säga det själv är det lite mysigt :)
Idag kom Lisa till mig vid halv 1 kanske.. Då pratade vi ganska mkt, för vi hade väääldigt mkt att prata om. Sen åt vi lunch. Som vanligt då så kommer vi inte på vad vi ska göra...Men vi bestämmer att vi ska ta buseen till Tofta vid halv 3. 

Efter att ha åkt, varit hemma hos Lisa, eftersom hon bor i tofta, cyklat till stranden och så, så hann nog klockan bli typ kvart i 4. Vi hoppade i direkt och det var jätte skönt, och knappt något folk på stranden. Låg där och snackade och så, myys :) 
Vi cyklade hem till henne och fixade, sen vid halv 6 gick vi till bussen. Hon satt sig på ena sidan vägen för hon skulle till Burgsvik, och jag satt mig på andra sidan vägen eftersom jag skulle till stan, haha :)

När jag kom hem duschade jag av mig, för jag hade sand över hela kroppen! Åt sedan, och nu sitter jag här. 

Laddar upp lite bilder, men eftersom blogg.se är det seegast i världen så laddar jag inte upp så många... :)






Hade inte så många bilder, så det får bara bli dom. Och det tog inte så lång tid att ladda upp dom som jag hade trott :O :).

Puuzzisar ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback