Tråkigt!

Hej jag har tråkigt!!
Fett tråkigt, har inget att göra. vet inte ens vad jag ska skriva. ehm........................... ikväll är det sista kvällen min moster är här! Jag kommer sakna henne mega mycket! :(
Och i morron fyller mamma år. Grattis mamma i förskott! :) Och om en exakt månad fyller joel år. Och om en månad och en dag fyller min syster år. Jag vet att ni typ flyger av stolarna där hemma av denna intressanta informationen men jag har inget annat att skriva om sörru :)

Därför laddar jag upp en väldigt gammal bild istället. Eeeeeeeeeeeenjoy!! :)


Oooooooooojj, vad liten man kunde vara då! Spanien 2005. Gissa om jag var den lyckligaste männsikan på jorden när jag hade fått dom där flätorna!? :)

Kommentarer
Postat av: Moaa

Hiihi, Guud va gullig du va ;P

2009-08-05 @ 13:45:13
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback