28 December!

Hello people!

Hade faktiskt tänkt lägga upp bilderna på det nyinhandlade och på julklapparna men jag kom på att jag inte hade nån sladd med mej och den här datorn läser typ inte minneskort så, ja.. :)

Aja, idag har jag typ vart lite ute. Sen gick jag och Lisa en lång promenad. Det var härligt fast jobbigt för det snöade så jäkla mkt :P Sen spelade jag, moster, Emma och morfar spel, trelvigt värre fast jag inte vann! :D

Vid halv 7 ska vi bort till Lisas familj och äta middag. Där är även Frida och Isa och dom, så det ska väääädligt trevlans tycker  jag :)

Men hejdå på er!
/anna


Kommentarer
Postat av: ida

SVAR; åh, vad nice :D den är fin den! detsamma. <3

2009-12-30 @ 21:20:30
URL: http://idacarolinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback