2:a Advent!

Tjo! :)
Idag så var det futsal i slite. Vi spelade båda matcherna mot P-18. Första matchen vann dom med 2-0 men det var ganska jämt. Sen så vann dom andra matchen med 1-0. Det är inte så att vi är dåliga utan det beror på att vi knappt har spelat någon inomhus fotboll..

När jag kom hem så duschade sen åt jag medans jag såg reprisen av Mammas Pojkar, haha :D

Har pluggat lite eneglska eftersom vi har prov i morron, sen har jag kollar igenom No:n också eftersom vi har läxa till tisdag!

Blir en lugn kväll med datorn och TV tittande..
Imorron har vi beep test i skolan och jag hoppas det går lika bra som förra året när jag hade 10.2, och MVG va 10 ;) Sen är det dans :)

Kramen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback