Helt slut efter denna dag!

Tjo :)
Hoppas det är bra med er, själv är jag heeelt slut!!

Började dagen med matte, sen 1½ timme SO. Sen engelska prov, det kändes bra så jag hoppas jag får bra resultat :) Sen lunch, bild, lucia träning-gick väl ganska bra.. Gympa-beep test!! Gaaah :O Skit jobbigt.. Men jag förbättrade mej. Förut hade jag 10.2 men nu hade jag 10.4 så det är MVG, så det känns väldigt bra :) Var helt död efter jag sprungit, seriöst :O

Sen var det dans. Vi körde bara igenom hela medlyt (stavning??) flera tusen gånger, så jag var död där efter också.

När jag kom hem duschade sen åt jag mat och nu sitter jag här. Har kollat på NO:n också eftersom vi har läxa i morron. Sen efter den läxan tror jag vi inte har nåt mer plugg, skiit skönt! Den här hösten har varit grymt jobbig med allt plugg verkligen!

Ska bara ta det chillidill nu, vilket är väldigt skönt, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback