Hemma + julklappar + nyinköpta saker! :)

Jag är heeeeeeeeeeeeeeeeemma people! Har haft det otroligt bra och mysigt uppe i vinterlandet men det är alltid skönt att komma hem! :) Resan har gått bra idag förutom att vi satt på centralen i typ 5 timmar -_-
Jag tror jag har tagit över 500 bilder i jul, haha jag tror jag aldrig har tagit så många bilder men jag tkr det bara är roligt :) Men slut pratat......

Nu ska ni äntligen få se mina julklappar och mina nyinhadlade saker!!! :)

JULKLAPPAR!


Shoppingrunda med moster
Pengar till SPRÅKRESA 2010!!!
Presentcheck strövet
150:- Comviq Kompis
Bio check
Halsband med mitt namn
El-tandborste
Schampo och balsam
Armband
Nagel grejer
Halsband
Resa till sthlm och se genrepet till FINALEN AV MELODIFESTIVALEN 2010!
Duschkräm
Tofflor
Tofflor
TomasSabo berlock
Halsband
Nagel grejer


Underställ


Tröja/blus


Randig tröja/tunika

Aa, det var julklapparna :) Fina va..? Nu kommer bilder på det jag har inhandlat under denna vecka!


Jag är kääääär, och då menar jag verkligen kääär i min nya väska!! :)
299:- Accent


En typ kofta, som lixom täcker axlarna.
REA 199:- Vila


Randig tröja
149:- GinaTricot


Vanlig svart t-shirt med en ficka
Rea 49:- Diva


Inhandlad idag i Sthlm.. Vanlig t-shirt som jag behöver..
99:- GinaTricot

Jaa, det var alla bilder på julklappar och sånt! Hoppas ni som läser har haft en bra jul och fått många fina julklappar!

Nu taggar vi inteför i morron- NYÅRSAFTON! Blir först middag hos grannarna sen blir det att va med kompisar, ska bli riktigt kul att få träffa alla igen :) ♥

/anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback