JULLOV OCH STÄDNING!

Yes, då var det ääntligen jullov! Jag känner att vi verkligen förtjänar ett lov eftersom vi har haft såå jäkla mycket den här hösten! Shit assså, när man tänker tillbaka...
Morgonen började med kyrkan. Sedan så gick vi till klassrummet och delade ut julklappar, jag fick godis! Som typ alla :S
Sen åt vi lunch och tog sedan vårat årliga julkort som vi gjort alla tre år i klassen  :) bild kommer

När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt men efter ett tag så började jag städa mitt rum. Så nu sitter jag här i ett nytt och frächt nystädat rum nu till jul:) Mysigt.
Ikväll blir det tjejkväll med mamma o Emma eftersom pappa ska bort, det ska bli mysigt! Men först ska jag ut och mula Emma, mohahah! :D

Lite bilder:


Såhär såg det ut i morse, myysigt värre :)


Såg ut såhär idag:
*Tröja- CUBUS
*Tights-HM
*Smycken-massa olika affärer


<3



yeeeeeeeeeeeeeeey, JULOOOV! :)

KRAM♥
/anna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback