Lättnad...

Shit vad jag har varit nervös asså! idag höll jag min gympa lektion som jag har varit så himla nervös för typ i en månads tid :S jag känner att jag går och oroar mig helt i onödan. Jag drömde till och med en mardröm inatt om lektionen, haha! att typ jenny förstörde den :P
jag hade iaf tema dans. Vi började springa som lite uppvärmning. Sedan körde vi lite diagonaler som dom tyckte var ganska svårt, haha :D
Sen lärde jag dom en koreografi och dom var verkligen super duktiga :) På slutet hade vi avslappnig med lugn musik. Anniken tyckte det var jätte bra lektion eftersom jag gjorde något annurlunda och så. Så det känns ju bra :)
Om jag tänker efter så var det riktigt kul att hålla i lektionen och lära dom ;)

Sen hade vi tyska.. På slutet satt vi bara och pratade och birger berättade att han varken har mobil eller dator och han förstår sig inte på dom som bloggar om vad dom har gjort på dagarna, för det bryr sig han inte ett dugg om ;) hahaha! Så jag sa att jag skulle hem och blogga om honom ;)


Sången blev inställd för Annen var i sthlm. Så jag ska kolla igenom matten och plugga till prov i tyska på fredag.. Skönt med en kväll där jag bara kan ta det lugnt..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback