LÖRDAG och SÖNDAG !

VARNING!
För er som inte orkar läsa långa texter kan ju sluta att läsa här!
Men för er som vill höra om min lördag och halva söndag kan ju fortsätta läsa :)

Lördag:
Vi åkte på träning. Vi var 6 stycken, jag, vanessa, lovisa sen 3 från damlaget- alex, julia och michelle. Alla tränare var upptagna så vi höll i den själv. Vi började med 2-mål men efter ett tag blev det jobbigt så jag och några andra körde idioten medan dom andra tittade på. Sen kom vi på att vi skulle köra arobics (stavning??) så då gjorde vi det! Fy fasen vad kul det var, seriöst jag var tvungen att lägga mig ner på marken för att jag skrattade så jäkla mycket. Aa, efter det lärde jag och Michelle dom andra en Mickeal Jacksson dans-skit kul! :)
Sen var träningen slut. Jätte rolig men kanske lite oseriös träning :)

Jag kom hem och duschade snabbt sen klädde jag om och sminkade mig sedan gick vi upp till D, G och O. Vi åt först mat, sen körde vi paket leken och jag vann två grejjer-bild kommer i nästa inlägg..
Sen körde vi Rappa Kalja, så jääkla kul asså!! Vid halv 12 ungefär kom vi hem. Jätte trevlig och mysig kväll..

Söndag:
Jag gick upp vid halv 11 ungefär. Åt frukost sedan såg vi inspelningen av Robinsson, städade sen toaletterna. Sedan åkte jag, mamma och Emma ner på stan. Mamma släppte av mig och Emma för mamma åkte och handlade annat. Vi gick runt där ett tag och jag hittade sista julklappen så nu är allt äntligen klart :)

Har kommit hem nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vid halv 6 kommer släkten hit och äter. Kusinerna Johan och Elin kommer också, trevligt. Sen har Johan lovat att ta med hans systemkamera så jag kommer väl ta massa bilder med den under kvällen :)

Det var min lördag och halva söndag då! Bilder på den nyinköpta tröjan, presenter och så kommer i nästa inlägg.
Puss
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback