LÖRDAG!


Såhär ser det ut ute just nu :)

GodMorgon!

Vaknade för ett tag sen och nu sitter jag och ser TV med datorn i famnen. Utanför snöar det, skit mysigt :) Det är stooora flingor och det känns verkligen att det vinter och snart julafton :)
Föresten på tal om julafton. På onsdag, dagen innan julafton flyger vi upp till mormor och morfar i Piteå. Där dom har typ -20 grader :P Jag kommer hem dagen innan nyårsafton. Det brukar inte bli så mycket att sitta vid datorn där eftersom jag vill hinna umgås med dom där uppe så mycket som möjligt :) Men sen när jag kommer hem blir det mer bloggning. 

Ska snart äta frukost, sen städa lite tror jag.
Ska nog hinna in på stan också innan träningen halv 5. Och som jag skrev i förra inlägget så ska vi bort ikväll. Så det blir nog inte så många inlägg idag..

Puss på lilltån!
/anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback