LUCIA FIRANDE!

Ååh vilken härlig dag det har varit :)
Gick till skolan vid 7 för att fixa inför lucia tågen. Och precis i tid innan vi skulle börja lussa så började det snöa, mysigt värre :) Var skit nervös och första tåget gick skit dåligt, haha!! Men dom andra två gick bättre. Jag sa vers och var skit nervös :S haha, men det gick bra :)

Efter lucian hade vi vanliga lektioner.. Avslutade med gympa ledande av Hedda. Sedan gick jag hem och tog det lugnt. Vid 6 gick vi tillbaka till skolan och vid halv 7 lussade vi släkt och föräldrar, där var jag ännu nervösare :P

Har tagit massa bilder under dagen men jag orkar inte ladda upp.. vet att man blir fett besviken när man läser nåns blogg och så står det att man inte orkar ladda upp bilder. För själv tycker jag bilder är roligast :)
Men checka Facebook för där har jag lagt upp :)

Nu blir det chillidill sen sova efter en lång dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback