Måndag!

Oj, känner att datorn och bloggen verkligen inte har varit prio ett dag! Och det har jag klarat mej fint utan :)

Började min dag idag med att åka med Johanna på stan vid halv 12 cirka. Vi kollade lite och hon hittade två julklappar. Sen gick vi till Atterdags och handlade ingridienser till julgodis. När bussen äntligen hade anllänt hem så började vi med att göra lite lunch. Spagetti och en smarrig sås till som vi gjorde :)
Vi började med Rocky Road, sen Ännglakola! Medan vi väntade på att dom skulle stelna så spelade vi Guitar Hero, skojj :) Sen var jag tvungen att gå för jag skulle till Ellinor.

När jag kom dit så åt hon lite, sen gjorde vi inte så mkt faktsikt. Sen så gick vi till hennes fotvård, då var vi lite busiga för vi kastade oss i snön med jeans så vi var typ genom våta när vi om hem :P Men det var skojj :)
När vi kom hem till henne åt vi sen gick vi hem hit och bytte julklappar. Jag fick nagellack, godis, ansiktsmasker och nagelklistermärken, tack sötis :) <3
Sen gick vi ut ett tag, skojj!

Nu sitter jag här och Ellinor är hemma. Ska bara se lite TV och ta det lugnt. I morron ska jag och Lisa va och byta julklappar. Sen ska laget stå och packa kassar åt folk på ICA MAXI. Så kom och handla där allihopa mellan 15.00 och 18.00!! :D
Jag och Lovisa tycker det ska blir väldigt trevligt att stå där ;)

Har tyvärr inte så mkt bilder från dagen så ni får nöja er med text..
/anna

3 DAGAR KVAAAR!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback