Me ♥ Shopping

Hej!
Idag har jag varit i Luleå med syster och morster. Jätte trevligt och jag har hittat massa bra! :) Dom har ju mycket, mycket fler affärer här än vad dom har hemma, så när man är här får man passa på :)
Vi började på Monki, fy tusan vad mycket folk det va! Shit asså! Vi hörde nån som sa att hon hade stått i kö i en timme!! :O Jag hittade två fina saker men vi orkade varken stå i kö till provhytten eller ställa oss i den mil långa kön..
Vi gick vidare och jag httade massa bra :) Så det här fick jag med mig hem:
* En jätte mysig kofta från VILA-rea
* En t-shirt fråv diva-rea
* En randig tröja från GinaTricot-inte rea
* En skit snygg axelbandsväska från accent-inte rea
Jag är jätte nöjd och jag har verkligen hittat det jag behöver :)

Nu ska vi snart äta sen ta det lugnt framför TV:n. Alltså det kanske blir lite tråkiga inlägg nu när jag är här men när jag kommer hem får ni ju bilder på julklapparna plus det jag köpte idag :)
/anna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback