Myskväll :)

Fick med mig Johanna upp på affären förut. Skulle köpa lite gott till i morron eftersom vi ska julpyssla fika och så :) Medans jag stod där och plockade i godis i påsen kom jag på världens fulaste fras, och den löd som följande:
"Jag ska bara upp och köpa lite mumsens!"
Haha, så jäkla fult! Förlåt för er som kanske säger så men det låter ganska knasigt! Lite ointressant information men det gillar vi! (Och nej, Lovisa har ju verkligen inte smittat sig med alla gånger hon säger: det gillar vi......det gillar vi.....tummen upp.....och så vidare....)

Ajja, back to real! vi gick alltså hem i den hemska blåsten och det var verkligen svinkallt. Burr..! Kanske -2 grader! Så pratade jag med mormor tidigare under dagen:
-Jo men här har vi -24 grader! Jaha okej! Jag ska nog inte tycka det är så kallt här hemma när man får veta hur dom har det där uppe! :)

Slut babblat! Nu blir det väl att kolla lite bloggar och massa annat!
Ha det fint!
/anna



Hejsan lill plutt Anna! :)



Kommentarer
Postat av: Moaa :D

Sjulis<3

2009-12-20 @ 18:37:28
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback