Namnsdag! :)

Hej! :)
Kan börja med att säga att jag har namnsdag idag, hehe! :) Fick ett sms av lisa i morse sen har det rullat in sms under dagen så sa dom grattis i skolan och så, tack så jätte mkt :) <3 Inte för att det är så stort men... ;)

Aa, till dagen då! Började med No där vi skar i grisögon. I början kunde jag serisöt inte se på ögat men till slut så höll jag i det (med handskar) och skar i det, heh :) Sen så hade vi matte, So, svenska-kaos? JA!
Lunch! Sen gympa, vi körde en balans bana, den var hur jäkla jobbig som helst med massor av olika saker man skulle göra. Tyvärr klarade jag den inte felfri :( ;)
Lucia träning efter. Nu låter det verkligen super bra. haha, hur vi lät i början liksom :S Men det ska bli skiit kul att visa upp på måndag :):):):) hade tyska efter men eftersom det bara var 10 minuter kvar av den lektionen så behövde jag inte va med dom sista minutrarna ;)

Skulle igentligen på stan med lydia efter skolan men jag kände att det blev så sent plus att jag hade ont i magen, plus att jag skulle skriva en novell, förlåt sötnos<3 

Har skrivit lite på den och nu vet jag faktsikt inte vad jag ska göra :P 
Imorron är det dans, 2 pass. Sen ska jag nog se nån teater med emmas klass. Sen kanske jag ska gå på teatern i kyrkan som lovisa är med i :) Blir ganska mycket att hinna med men det hoppas jag ska fuunka..

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback